Mediemarkedet bobler af optimisme

Mediaomsætningen i Danmark slår rekord. 4,4 milliarder kroner blev det til i den samlede omsætning for 2005...
af Observer

og det er en vækst på otte procent i forhold til året før, viser nye tal fra Danske Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening (DRRB). Især internet og radio har oplevet en høj vækst, og internettet vil formentlig fortsætte med at stige i 2006, vurderer administrerende direktør i mediebureauet Carat Danmark Henrik Jensen.
- Det kan godt være, at væksten ikke vil være ligeså stor, men den vil være der. Den vil nok i højere grad komme på samspillet imellem interaktive medier og levende billeder. Og det er stadig tv-stationerne, der vil tage deres store andel. Internet, tv og outdoor vil også klare sig godt, forudser konsulent Henrik Dyring fra DRRB.
Berlingske Tidende 14-02-2006

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også