Corporate Image er nøglen

Corporate Image er et nøgleord i erhvervslivet. Hvad enten man er en stor eller lille, offentlig eller privat virksomhed, fokuserer virksomhederne på at tiltrække den bedste arbejdskraft. Det viser vinderne af Berlingske Corporate Image-prisen.
af Charlotte Rau Jacobsen

Novo Nordisk, der fik Image Prisen, tiltrækker alle slags medarbejdere: Yngre, ældre, kvinder og mænd inden for alle mulige forskellige arbejdsområder, lød det blandt andet i begrundelsen fra Berlingske Tidendes markedsdirektør, Martin Delfer, da han overrakte prisen til koncerndirektør Lars Almblom Jørgensen. Overraskende var det, at DR fik Specialprisen, for mange vil mene, at DR’s image giver sig selv. Men også hos DR arbejder man bevidst med at tiltrække medarbejdere de kommende år. En af årsagerne er, at DR forudser et generationsskifte, når en del ansatte forlader virksomheden på grund af alder de næste par år.

Berlingske Tidende 10-03-02

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også

Job