Contextual Branding er fremtiden

Fremtidens mærkevarer skal være aktive og i dialog med kunderne hele tiden. Det mener Martin Lindstrøm, der er ekspert i e-markedsføring og er taget fra Sydney til København for at holde foredrag om Contextual Branding.
af Charlotte Rau Jacobsen

Contextual Branding handler om at sende den rigtige besked til det rigtige menneske på det rigtige tidspunkt. Martin Lindstrøm påpeger, at forbrugerne er omgivet af interaktive medier fra de står op, til de går i seng. Derfor skal mærkevarernes kommunikation være aktiv og dialogbaseret, understreger Martin Lindstrøm. Trenden i markedet i dag er en tro på stabilitet og tradition. Derfor skal teknologien være med til at bygge værdier op. Samtidig skal den gøre forbrugeren til en ”helt”, mener Martin Lindstrøm.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Forsiden lige nu

Læs også