Kommunikationsspeciale: Branding af København som en kulinarisk turistdestination
Branding af København som en kulinarisk turistdestination

Skrevet af

Camilla Kornbeck
Jobsøgende

1 artikler

0 indlæg

Formålet med afhandlingen “Branding af København som en kulinarisk turistdestination” var at undersøge, hvordan oplevelsesøkonomien, det hypermoderne samfund samt den digitale udvikling har en indflydelse på turist-forbrugerens adfærd, og dermed hvordan en turistorganisation med fordel bør tilpasse sig og drage fordel af disse ændringer. Afhandlingen er et casestudie om Wonderful Copenhagen med fokus på nichen kulinarisk turisme, hvilket vi i afhandlingen argumenterer for udgør et uudnyttet potentiale i brandingen af København som turistdestination.
 
Specialet er skrevet af Ida Marie Banke og Camilla Kornbeck Larsen, der er uddannet cand. merc (Kom) fra Copenhagen Business School. Specialet blev vurderet til karakteren 12.
 
 

Relaterede artikler

Brand fuck ups 2016 - Alt gik galt i 2016 - vejret var for varmt, EM-fodbolden for kedelig og flere kæmpestore popstjerner alt, alt for døde. ...
Forelsket i København - Kulturvirksomheden Golden Days synes, vi skal have en kanon for København - som vi har fået det for Danmark. Ambitionen ...

Giv din stemme

6 stemmer
4,2/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

41 JOB

Kommunikationskonsulent

Se alle job Indryk job

Kursus

Boost dine budskaber med infografik

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Få nyhedsbrev

Kursus

Boost dine budskaber med infografik

Kurset er udsolgt - tilmeld dig hvis du vil på venteliste

Se alle Bliv klogere

Tag med til K-dag

Skab en mere effektiv kommunikations-strategi

14. marts

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.