Kommunikationsspeciale: Branding af København som en kulinarisk turistdestination
Branding af København som en kulinarisk turistdestination

Skrevet af

Camilla Kornbeck
Jobsøgende

1 artikler

0 indlæg

Formålet med afhandlingen “Branding af København som en kulinarisk turistdestination” var at undersøge, hvordan oplevelsesøkonomien, det hypermoderne samfund samt den digitale udvikling har en indflydelse på turist-forbrugerens adfærd, og dermed hvordan en turistorganisation med fordel bør tilpasse sig og drage fordel af disse ændringer. Afhandlingen er et casestudie om Wonderful Copenhagen med fokus på nichen kulinarisk turisme, hvilket vi i afhandlingen argumenterer for udgør et uudnyttet potentiale i brandingen af København som turistdestination.
 
Specialet er skrevet af Ida Marie Banke og Camilla Kornbeck Larsen, der er uddannet cand. merc (Kom) fra Copenhagen Business School. Specialet blev vurderet til karakteren 12.
 
 

Relaterede artikler

Brand fuck ups 2016 - Alt gik galt i 2016 - vejret var for varmt, EM-fodbolden for kedelig og flere kæmpestore popstjerner alt, alt for døde. ...
Forelsket i København - Kulturvirksomheden Golden Days synes, vi skal have en kanon for København - som vi har fået det for Danmark. Ambitionen ...

Giv din stemme

6 stemmer
4,2/5

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Få nyhedsbrev

Job

Marketing Project Manager

Frist: 17. december

Head of Social

Frist: 18. december kl. 12.00

Kommunikationskonsulent

Frist: 21. december kl. 12.00
Se alle job Indryk job

Netværk

Kommunikatører

Gruppen er udsolgt - venteliste

Se alle Læs mere

Kom til K-dag om Facebook

Lær, hvordan du får mere ud af din indsats på Facebook

8. februar

Bliv klogere

Vi bruger cookies for at give dig en bedre brugeroplevelse.